Over de rol
Bouw jij mee aan een fijn leven in Rotterdam voor nu én later?
Bij Woonstad Rotterdam werk je er iedere dag aan om de stad een beetje mooier te maken. We zetten ons al meer dan 100 jaar met hart en ziel in voor fijn wonen en werken. We zijn ambitieus en hebben de typisch Rotterdamse mentaliteit van niet lullen, maar poetsen.
Er is ontzettend veel te doen, dus we zitten nooit stil. Bij ons telt en doet iedereen mee. We werken samen in een mooie mix van talenten, beroepen en culturen. Hoe verschillend we ook zijn, in één ding zijn we hetzelfde: we zijn trots op wat Woonstad Rotterdam doet voor de mensen, buurten en wijken in de stad.
Voor het team Planmatig Onderhoud zijn wij per direct op zoek naar:
(senior) Projectleiders Planmatig Onderhoud Installaties m/v
36 uur per week
Wie zijn wij?
Woonstad Rotterdam verhuurt en beheert ca. 57.000 woningen in Rotterdam. Deze vastgoedportefeuille moet voortdurend onderhouden, verbeterd, verduurzaamd en vernieuwd worden.
Wat ga je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het realiseren van uitdagende onderhoudsprojecten, het contractbeheer van de installaties en het opstellen van de meerjarenonderhoudsbegroting. Je draagt daarmee bij aan de kwaliteit van het planmatig onderhoud. De klanttevredenheid over deze dienstverlening is erg belangrijk. We willen namelijk dat onze bewoners ons een zeer betrouwbare en betrokken huisbaas vinden.
Hoe ga je dat doen?
- Je zorgt ervoor dat je op de hoogte bent van de onderhoudskwaliteit van de installaties op jouw expertise.
- Mooie projecten maken doe je nooit alleen. Je bent verantwoordelijk voor een goede participatie met bewoners, bewonersorganisaties en andere belanghebbenden tijdens de initiatieffase, planvorming, uitvoering, afronding en evaluatie van het onderhoudsproject;
- Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van onderhoudsprojecten op basis van het goedgekeurde jaarplan.
- Je voert alle werkzaamheden uit die nodig zijn om de onderhoudsprojecten binnen de gestelde randvoorwaarden te realiseren;
- Je zorgt ervoor dat al het contractonderhoud volgens planning wordt uitgevoerd en voert hier controle op;
- Je stuurt op het financiële aspect van de projecten om zo de afwijkingen ten opzichte van budgetten en offertes te beperken;
- Je coördineert de werkzaamheden van en voert overleg met de partijen die bij de voorbereiding en uitvoering van projecten betrokken zijn;
- Je bent verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie en participatie over jouw projecten, o.a. naar bewoners, in voorbereiding en uitvoering;
- Je participeert proactief en voert het overleg met de bewoners waar het gaat om de uitvoering van het planmatig onderhoud. Onze bewoners weten dat ze op je kunnen rekenen omdat je altijd nét dat ene stapje extra doet;
- Je plant de onderhoudsprojecten op basis van een (meer)jaarkalender. Op basis van zowel de activiteiten van de aannemer als die van ons zelf;
- Je beoordeelt offertes, begrotingen en afrekeningen van aannemers, adviseurs en andere partijen die bij de voorbereiding en uitvoering van een project betrokken zijn;
- Je bent verantwoordelijk voor het (organiseren van) het toezicht op projecten en zorgt voor de realisatie binnen vastgestelde PvE, begroting en planning;
- Je maakt planningen en beoordeelt bestekken, tekeningen, begrotingen en offertes en speelt adequaat in op problemen die ontstaan tijdens de uitvoering van de onderhoudsprojecten.
- Je bent verantwoordelijk voor het financiële verloop van je projecten en legt verantwoording af naar je leidinggevende. Daarnaast hou je de prognoses bij zodat er financieel gestuurd kan worden.
Wat neem je mee?
- Je hebt een HBO werk- en denkniveau (installatie-technisch) en je vindt het leuk om in een team van klantgerichte professionals te werken;
- Je bent op de hoogte van de actuele wet- en regelgeving betreffende installaties;
- Je bent communicatief sterk en gericht op samenwerking. Je creëert draagvlak door verbinding van mensen, behartigt belangen, zoekt naar kansen en oplossingen;
- Je hebt ervaring in het managen van projecten waarbij je de behoeften van onze klant niet uit het oog verliest;
- Je bent kritisch naar jezelf, collega’s en aannemers om tot nog betere prestaties te komen;
- Je kunt zelfstandig aan jouw projecten werken, maar werkt ook graag in teamverband.
Wat krijg je ervoor terug?
- Uitdagende onderhoudsprojecten die je zelf vorm mag geven en die een enorme bijdrage leveren aan fijn wonen en leven in Rotterdam;
- Werken in een team van 30 gedreven en ervaren professionals;
- Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
- Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris van € 3.716,00 tot maximaal € 5.361,00 bruto per maand obv 36 uur per week (conform schaal I of J CAO Woondiensten 2023);
- Prima faciliteiten om thuis, op onze verschillende kantoorlocaties of onderweg te kunnen werken;
- De mogelijkheid tot kopen van extra verlofuren;
- Een thuiswerkbudget van € 900,00 om je thuiswerkplek in te richten;
- Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: thuiswerk- en reiskostenvergoeding, fitnessregeling en een fietsplan;
- Opleidingsbudget voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling.
Enthousiast?
Bouw jij mee aan een fijn leven in Rotterdam voor nu én later? Upload dan snel je CV met motivatiebrief via de sollicitatiebutton.
Meer weten?
Heb je nog vragen? Bel dan met Febe van der Zwan 06-31740680
Nieuwgierig geworden? Klik dan hier.
Goed om te weten:
Zodra wij onze nieuwe collega’s hebben gevonden sluiten we deze vacature.
Dan nog even dit…
Woonstad Rotterdam is lid van 010Inclusief, het Rotterdamse Platform tegen arbeidsmarktdiscriminatie. Samen met andere Rotterdamse organisaties, maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.