Bij Woonstad Rotterdam werk je er iedere dag aan om de stad een beetje mooier te maken. We zetten ons al meer dan 100 jaar met hart en ziel in voor fijn wonen en werken. We zijn ambitieus en hebben de typisch Rotterdamse mentaliteit van niet lullen, maar poetsen.
Er is ontzettend veel te doen, dus we zitten nooit stil. Bij ons telt en doet iedereen mee. We werken samen in een mooie mix van talenten, beroepen en culturen. Hoe verschillend we ook zijn, in één ding zijn we hetzelfde: we zijn trots op wat Woonstad Rotterdam doet voor de mensen, buurten en wijken in de stad.
Onze ambitie? Samen bouwen aan een fijn leven in Rotterdam voor nu én later. Daar kunnen we je ideeën en hulp goed bij gebruiken. Ga jij het verschil maken en ben je bereid om te investeren in jezelf en in Woonstad Rotterdam? Wacht dan niet langer!
Wij zijn per direct op zoek naar een:
32 uur per week
voor de duur van één jaar, met uitzicht op verlenging
In deze functie werk je binnen de afdeling Marketing & Communicatie in het dedicated team Klant & Dienstverlening. Het team Klant & Dienstverlening bestaat uit 2 strategische adviseurs, een marketingcommunicatie adviseur, online marketing adviseur, 2 projectleiders en een customer insights specialist. Met dit team werken we organisatie breed aan het versterken van de klantgerichte organisatie en de doorvertaling hiervan in de relatie met onze bewoners.
Je houdt je bezig met signaleren, ontwikkelen en realiseren.
Je doel? Het optimaliseren van de klantbeleving en dienstverlening bij Woonstad Rotterdam.
Je hebt oog voor de mens, voor samenhang van projecten, processen en activiteiten. Hierdoor ben je op de hoogte van de klantbehoeften en kun je daarop inspelen.
Kortom, als Projectleider Klant & Dienstverlening ontwikkel en realiseer je projecten die leiden tot de verbetering van de dienstverlening en klantgerichtheid binnen Woonstad Rotterdam. Denk bij projecten onder meer aan: het initiëren en realiseren van samenwerkingsverbanden tussen afdelingen binnen Woonstad Rotterdam en stakeholders; het vormgeven van een klantgerichte cultuur (Customer Experience) of teams helpen alles uit hun klantfeedback te halen.
Stuur dan je CV en motivatiebrief vóór 13 mei 2022 via de sollicitatiebutton.
Bel dan met Elsbeth Haveman 06-06 - 51 79 47 04 (Senior Adviseur Klant en Dienstverlening) of Björn Terlouw 06-22 51 45 96 (Customer Experience Expert).
Voor meer informatie over onze organisatie nodigen we je graag uit een kijkje te nemen op: www.woonstadrotterdam.nl
Woonstad Rotterdam is lid van 010 Inclusief, het Rotterdamse Platform tegen arbeidsmarktdiscriminatie. Samen met andere Rotterdamse organisaties, maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tegen discriminatie op de arbeidsmarkt. Wij willen graag dat onze medewerkers een afspiegeling zijn van de diversiteit en kleurrijkheid van de stad, qua achtergrond, leeftijd en talent.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Wil je ons team komen versterken als Projectleider Klant & Dienstverlening? Dan horen we graag van je!