Medewerker Backoffice

Solliciteer nu

Medewerker Backoffice

Van oktober 2024 tot oktober 2025 help jij als backofficemedewerker onze bewoners in Rotterdam door de administratie rondom verhuur en opzegging goed te regelen. En niet alleen de bewoner is blij met jou, ook de verhuurmakelaars hebben dankzij jou een prettig werkritme. Daar doe je het voor!  

Wonen & Buurten | 32 - 36 uur | € 3.114,00 – € 3.892,00

Dit pak jij aan

  • Ondersteunen van verhuurmakelaars. Je verwerkt huuropzeggingen en hebt telefonisch contact met bewoners en woningzoekenden om het proces soepel te laten verlopen.

  • Administratieve ondersteuning voor diverse afdelingen. Je helpt ook collega’s van sociaal beheer en dagelijks onderhoud met administratieve taken.

  • Beheer van sleutels en toegangstags. Je houdt de sleutelkast bij en maakt toegangstags aan, zodat collega’s de juiste middelen hebben om hun werk te doen.

  • Communicatie. Je verstuurt post en draagt bij aan een goede communicatie. Ook kun je als taalcoach collega’s helpen met duidelijke brieven en mails schrijven.

Wil jij werken voor de grootste huisvester van Rotterdam?
Wist je dat Woonstad de grootste huisvester is voor Rotterdammers? We hebben dus jouw expertise nodig.
Onze afdeling Verhuur is verantwoordelijk voor 1500 á 2000 verhuringen per jaar. Samen met het team van 12 Verhuurmakelaars en 14 Medewerkers Backoffice streven we ernaar duurzame en prettige woonrelaties op te bouwen met toekomstige klanten. Ter vervanging van zwangerschapsverlof zoeken wij een collega voor de duur van 1 jaar. De periode is van oktober 2024 tot en met oktober 2025.

Dit zijn de 7 leukste arbeidsvoorwaarden van Woonstad:

  • Een salaris variërend van € 3.114,00 tot maximaal € 3.892,00 per maand op basis van 36 uur per week,
    afhankelijk van ervaring en opleiding (volgens schaal F CAO Woondiensten 2024);

  • Hybride werken. We bieden goede faciliteiten om thuis, op onze verschillende kantoorlocaties of in de wijk te kunnen werken;

  • De mogelijkheid tot kopen van extra verlofuren;

  • Een goede pensioenvoorziening bij SPW;

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: thuiswerk-, reiskosten-, fitnessvergoeding, NS Businesscard en een fietsplan;

  • Een arbeidsovereenkomst voor één jaar;

  • Opleidingsbudget voor je persoonlijke en professionele ontwikkeling.

Als Medewerker Backoffice herken jij jezelf in dit profiel.
Grijp je kans als je …

  • je snel een gevarieerd takenpakket en complexe systemen eigen maakt.

  • goed samenwerkt met collega’s en bewoners.

  • makkelijk het overzicht bewaart en nauwkeurig werkt.

  • begrijpelijk communiceert, zowel aan de telefoon als in brieven of mails.

  • snel kunt schakelen als er ineens iemand naast je bureau staat met een dringende vraag.

  • graag vragen stelt en meedenkt over het verbeteren van processen.

Enthousiast?
Dan lezen wij graag jouw motivatiebrief en bijbehorend cv. Klik op de sollicitatiebutton. Voor vragen kun je terecht bij Marelyne van Dorp, Teamleider Backoffice via: 06-25 71 44 12.

Solliciteer

Wil je ons team komen versterken als Medewerker Backoffice? Dan horen we graag van je!