Adviseur Bedrijfshuisvesting

Solliciteer nu

Adviseur Bedrijfshuisvesting

Bij Woonstad Rotterdam zijn we opzoek naar een Adviseur Bedrijfshuisvesting om ons team te komen versterken.

Full-time · Rotterdam

Leg jij de verbinding tussen Woonstad en buitenwereld op wijk- en buurtwinkelniveau om dat verschil daadwerkelijk te maken? Ga je staan om Rotterdam mooier en aantrekkelijker te maken en doe je die ingreep op het leven in de buurt? Neem je graag de verantwoordelijkheid voor een teamresultaat en stuur je kundig erop dat dit resultaat ook gehaald wordt? Haal jij inzichten van buiten naar binnen in onze organisatie om het beter te gaan doen? Dan ben jij de collega die wij zoeken.

Voor ons team Bedrijfshuisvesting, domein Commerciële Activiteiten & Stadswonen, zijn wij op zoek naar een nieuwe energieke collega die niet alleen wil verhuren maar zich ook kan vastbijten in langlopende dossiers en die met de juiste overtuigingskracht en enthousiasme tot een goed einde kan brengen. 


Wij doen zoveel meer dan alleen het verhuren en beheren van bedrijfsruimtes.

Zo zijn wij betrokken bij nieuwe ontwikkelingen waar ook bedrijfsruimtes worden gecreëerd en zijn wij druk met het transformeren van bijvoorbeeld horeca naar kantoor of winkel naar horeca.

Ook zijn we erg druk met funderingsherstel in de Woonstad portefeuille, omdat er vaak ondernemers op de begane grond zitten die wij soms (tijdelijk) moeten uitverhuizen.

Al dit soort werkzaamheden monden soms ook uit in de gang naar de rechtbank omdat partijen er niet uitkomen. Deze afwisseling maakt het voor mij juist zo leuk.

Tijmen in ‘t Veld – Adviseur Bedrijfshuisvesting

Het team

Als team Bedrijfshuisvesting zijn wij verantwoordelijk voor het commercieel, technisch, administratief en financieel beheer van alle bedrijfsruimten van Woonstad Rotterdam. Daarnaast denken wij mee en hebben wij een actieve bijdrage aan gebiedsvisies op het gebied van wijkeconomie en maatschappelijke voorzieningen.

Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor de verhuur van bedrijfsruimten passend bij het karakter van een buurt of straat.
  • Je bent gericht op commerciële relaties met huurders van bedrijfsruimten en houdt toezicht op een correcte naleving van de huurovereenkomst door huurder en verhuurder.
  • Je bent verantwoordelijk voor het treffen van financiële regelingen met ondernemers in geval van uitplaatsingen vanwege funderingsherstel/renovatie.
  • Je bent de vertegenwoordiger van Woonstad Rotterdam in voorkomende gevallen bij juridische geschillen en anticipeert op gewijzigde wetgeving en jurisprudentie door het voorstellen van hierop aansluitende beleidswijzigingen en procesaanpassingen.
  • Je zorgt ervoor dat onze panden in goede verhuurbare staat verkeren.
  • Je hebt een commerciële kijk en adviseert over de mogelijkheden van de verschillende typen bedrijfsactiviteiten in buurten, wijken en straten, waarbij ondernemers en de belangen van Woonstad Rotterdam centraal staan.
  • Je bent het aanspreekpunt voor ondernemers en onderzoekt de mogelijkheden en wenselijkheden van verbetering en vernieuwing van bedrijfsruimten.

Wat neem je mee?

  • Je hebt ruime kennis in het beheer van commercieel vastgoed en recente ervaring met de verhuur ervan.
  • Je beschikt over de juiste communicatieve vaardigheden om de verschillende in- en externe contacten te onderhouden.
  • Je beschikt over de juiste dosis aan overtuigingskracht en neemt graag initiatief.
  • Je neemt graag initiatief, staat stevig in je schoenen en werkt goed georganiseerd.
  • Je bent in staat om focus te houden en maakt goed onderscheid tussen hoofd- en bijzaken.
  • Je bent een sparringpartner voor je collega’s binnen het team.
  • Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau.

Wat krijg je ervoor terug?

  • Een gedreven team met collega’s die voor elkaar klaarstaan en plezier hebben in hun werk.
  • Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Ruimte voor jouw persoonlijke inbreng.
  • Een 36-urige werkweek (in overleg, flexibel in te delen).
  • Afhankelijk van opleiding en ervaring een salaris variërend van 
  • € 3.523,00 tot maximaal € 4.633,00 bruto per maand (conform schaal I van de CAO Woondiensten).
  • Prima faciliteiten om thuis, op kantoor en onderweg te kunnen werken.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals: thuiswerk- en reiskostenvergoeding, fitnessregeling en een fietsplan.
  • De mogelijkheid tot het opnemen van ouderschapsverlof en volledig betaalde geboorteverlof.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en opleiding.

Enthousiast?

Herken jij jezelf in de Adviseur Bedrijfshuisvesting die we zoeken? Solliciteren kan tot en met 20 mei 2022 via de sollicitatie button. We komen graag met je in contact!

Meer weten?

Wil je meer weten? Bel dan naar Marion Gardenier-Huisert, Manager Bedrijfshuisvesting. Zij is te bereiken op telefoonnummer 06 – 10040514 of bezoek onze website.

Tot slot nog even dit…
Woonstad Rotterdam is lid van 010 Inclusief, het Rotterdamse Platform tegen arbeidsmarktdiscriminatie. Samen met andere Rotterdamse organisaties, maken wij ons sterk vóór gelijke kansen en tégen discriminatie op de arbeidsmarkt.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 



Solliciteer

Wil je ons team komen versterken als Adviseur Bedrijfshuisvesting? Dan horen we graag van je!